11. 9. 2012

MAC: Studio sculpt SPF15 foundation

Cena: 850,- Odstín: NW15 Obchod: MAC; má 40ml


Tento make-up jsem si koupila nedávno, jelikož jsem zase chtěla vyzkoušet něco nového a to od MAC. Navnadila mě na tyto make-upy moje kamarádka, která make-up MAC má, jen jiný. Byl velice dobrý a hrozně dobře kryl, tak jsem se rozhodla si taky nějaký takový pořídit! Je to jediný make-up, který na stránce MAC získal 4,1 bodů z 5, jediný kryje středně až maximálně a jsou na něj kladné ohlasy. + JE VODĚODOLNÝ!

 


Kryje opravdu dobře, ještě líp než minulý make-up od MAKE UP FOR EVER. Není tak tekutý, je hutnější, dá se skvěle roztírat prsty, ale i štetcem. Nevýhody: musíte promíchat, jinak z něj nejdřív poteče vodička, a až pak makeup (už mi to nedělá), trochu se lesknete, umazává oblečení, je takový olejový. Výhody: nevysouší pokožku, hutnější, vydrží celý den, umělohmotná tubička, takže se po vypotřebování dá rozstřihnout, skvělé až neuvěřitelné krytí - NENÍ NUTNOST KOREKTORU, nádherně drží třeba namalované obočí, či oční linky, voděodolný! - Opravdu, dokázala jsem se s ním potápět v Německu na koupališti a dolů to prostě nešlo a to jsem se tak bála, že to bude kec a já budu na koupališti vypadat jako panda, omyl, je opravdu voděodolný. Lehce se odličuje.

dávám 10/10 bodů!

Žádné komentáře:

Okomentovat